Участь Відділення Національної служби посередництва і примирення в місті Києві та Київській області (далі – Відділення НСПП) у черговому засіданні тимчасової комісії Подільської районної в місті Києві державної адміністрації з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

29 травня 2019 року головний спеціаліст сектора аналітично-інформаційної роботи та прогнозування Відділення НСПП – Зайцева С.В. взяла участь у черговому засіданні тимчасової комісії Подільської районної в місті Києві державної адміністрації з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (далі – Комісія).

Засідання відбулося під головуванням першого заступника голови Подільської районної в місті Києві державної адміністрації – Дубовика М. Г. У засіданні взяли участь члени Комісії, керівники (представники) підприємств-боржників із виплати заробітної плати.

За статистичними даними, станом на 24.05.2019, заборгованість із виплати заробітної плати наявна на 2 економічно активних підприємствах району, 3 економічно неактивних підприємствах та 1 підприємстві-банкруті на загальну суму 5883,6 тис. грн., а саме:

Економічно активні:

  1. ДП «Укрводшлях» – 4 372,5 тис. грн.;
  2. ДП «Український науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут будівельних. матеріалів та виробів» – 481,0 тис. грн;

Економічно неактивні:

  1. ТОВ «НАФТОХІМПРОЕКТ» –756,0 тис. грн.;
  2. Державне підприємство «АНТОНОВ-ФІНАНС» – 470,0 тис. грн.;
  3. ТОВ «ВБК «Промжитлобуд» – 291,0 тис. грн.

Банкрути:

  1. Державне підприємство «Київський завод «Ремдизель» Міністерства оборони України – 618,7 тис. грн;

На засіданні Комісії виступив арбітражний керуючий ДП ««Київський завод «Ремдизель» Міністерства оборони України – Іванков В. М., який повідомив, що наразі на підприємстві узгоджується питання про передачу гуртожитку, який є власністю вищевказаного підприємства, до комунальної власності міста Києва. Відомо і те, що після закінчення цієї процедури буде завершено ліквідаційну процедуру підприємства.

Заборгованість із виплати заробітної плати на підприємстві, за даними статистики, виникла у вересні 2017 року у сумі 618,7 тис. грн. перед 27 працівниками. Станом на 29.05.2019 сума заборгованості не зросла. Ліквідатор надає комітету кредиторів, а також, на вимогу господарського суду та державного органу, звіти про свою діяльність та іншу важливу інформацію з питань банкрутства. Інформація щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати до Міністерства оборони України ліквідатором не надавалась.

Під час засідання Комісії було заслухано виконуючого обов’язки директора ДП «Український науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут будівельних матеріалів та виробів» – Скрипника А. Л.,  який доповів, що заборгованість із виплати заробітної плати виникла в листопаді 2018 року у сумі 73,6 тис. грн., а станом на 27.05.2019 – 481,0 тис. грн., перед 42 працівниками.

Основною причиною заборгованості є те, що Пенсійним Фондом України заблоковано рахунки підприємства.

На виконання рішення районної Тимчасової комісії 01.02.2019 року Подільською районною в місті Києві державною адміністрацією направлено лист до Подільського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва Головного територіального управління юстиції у місті Києві щодо розблокування рахунків Підприємства.

На підприємстві затверджено графік погашення заборгованості з кінцевим терміном погашення 01.01.2020 року.

Для вжиття відповідних заходів реагування щомісячно направляються листи до Головного управління Держпраці у Київській області та Управління захисту економіки у місті Києві Департаменту захисту економіки Національної поліції України.

Відомо і те, що 12.04.2019 до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України направлено лист з проханням про сприяння у вирішенні питання існуючої заборгованості з виплати перед працівниками даного підприємства.

Також, керівник підприємства повідомив про те, що зараз проходять перемовини із потенціальними замовниками продукції інституту, які у випадку успішної реалізації нададуть змогу виплатити борги із виплати заробітної плати.

Членами Комісії було рекомендовано керівництву вищевказаного підприємства скласти новий графік погашення заборгованості, так як попередній графік не працює.

Комісією вирішено рекомендувати керівникам підприємств-боржників, запрошених на засідання, здійснити дієві заходи щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати, продовжити проведення претензійно-позовної роботи з дебіторами та здійснити пошук додаткових (альтернативних) джерел обігових коштів та надалі інформувати Комісію постійно до повного погашення заборгованості.